ورود / عضویت

مدلینگ | همه چیز درباره مدل شدن + انواع دسته بندی ها |مدل آکادمی

فایل ویدیوای این مقاله را در کانال یوتیوب ما می توانیم مشاهده کنید

 

مدل (مادل) کیست؟

چگونه مدل شویم ؟

مدلینگ چیست؟

انواع مدلینگ چیست و چه دسته بندی هایی دارد؟

چه قدی باید داشته باشم تا مدل شوم ؟

مدلینگ چه معیارهایی دارد ؟

از کجا باید مدلینگ را شروع کرد ؟

آیا من می توانم یک مدل باشم ؟

مدلینگ چیست؟

 

مدلینگ یا فشن مدلینگ، نمایش گرایش ها و سلیقه های مختلف در نحوه پوشش، زیبایی و آراستگی توسط منابع انسانی (مدل ها) می باشد.

برای اولین بار در سال 1850 فردی به نام چارلز ورث (Charles Frederick Worth)برای اولین بار فروش لباس را با استفاده از یک انسان باب کرد.

او این کار را برای فروش لباسهایش از همسرش به عنوان یک مدل استفاده کرد.

کانال یوتیوب امین قسمتی

هیچ کدام از محتواهای آموزشی یوتیوب را در وبسایت نمی بینید! با دنبال کردن کانال یوتیوب، رایگان و اصولی بدون هزینه های میلیونی مدل شوید!

کانال یوتیوب امین قسمتی

کلیات این مطلب

 

در این پست٫ من برای شما توضیح خواهم داد که :‌ نیاز های اساسی برای مدل شدن و معیار های اصلی مدلینگ در دنیا چه چیزهایی هست تا شما بتوانید خودتان را با آن ها مقایسه کنید تا ببینید آیا برای کار مدلینگ مناسب هستید و بیشتر از کدام دسته از مدلینگ می توانید کسب در آمد داشته باشید .

شما هم حتما شنیده اید که٫ برای مدلینگ باید لاغر و قد بلند باشی و صورت خیلی خاص و زیبایی داشته باشی …. !!؟

اما بقیه افراد مثلا کسایی که صورت فوتوجنیک ای دارند اما قد بلند نیستند چطور ؟ یا کسایی ( چه دختر و چه پسر ) بدن زیبا و فیت ای دارند اما نه لزوما صورت خاص یا قد خیلی بلند چي ؟

انواع مدلینگ ها چیست؟

 

در واقع رشته مدلینگ دسته بندی های بسیار متنوعی دارد.از مدلینگ دست و پا تا مدلینگ شبکه های اجتماعی! برای آشنایی با هر کدام و اینکه هر کدام از دسته بندی ها در کدام قسمت از رشته های مدلینگی می توانند مورد استفاده قرار بگیرند، باید توضیحات مربوط به هر دسته از مدلینگ را بخوانید.

1-مدل های های فشن – High Fashion Model

همیشه وقتی کسی از مدلینگ و یا مد و فشن صحبت می کند٫ اولین تصویری که در ذهن شکل می گیرد از مدل های همین دسته یعنی های فشن مدل ها است .

زمانی که شما یک فشن شو مثلا فشن شو لباس های زمستانه گوچی را در کانال فشن تی وی می بینید و یا مدل های روی جلد مجله های مد و لباس ٫ فرشته های شو های ویکتوریا سکرت و … دقیقا این ها مدل های همین دسته هستند .

نیاز های پایه برای مدلینگ خانوم ها در های فشن مدلینگ – قد ٫‌ وزن ٫ سایز ….

معمولا قد باید بین ۱۷۲ سانتیمتر تا ۱۸۰ سانتیمتر ( ۵.۸ تا ۵.۱۱ ) باشد .

سایز لباس بین ۴ تا ۶ US و( ۶ تا ۸ UK ) و سایز سینه ۳۴ است .

رنج سنی مدل های های فشن بین ۱۴ تا ۲۵ سال می باشد .

نیاز های پایه برای مدلینگ آقایان در های فشن مدلینگ – قد ٫‌ وزن ٫ سایز ….

قد آقایان معمولان بین ۱۸۳ سانتیمتر تا ۱۹۰ سانتیمتر ( ۶ تا ۶.۳ )‌ است

بدن و فیزیک آقایان باید ورزیده و عضلانی باشد اما نه خیلی عضله های حجیم و بزرگ مثل بدنساز ها

سایز سینه در مدل های آقا بین ۹۴ سانتیمتر تا ۱۰۶ سانتیمتر (‌۳۷ تا ۴۲ ) متغییر است و

سایز کمر بین ۷۶ سانتیمتر تا ۸۱ سانتیمتر ( ۳۰ تا ۳۲ )‌ می باشد .

برای مدلینگ آقایان بازه سنی زیاد اهمیت ندارد و افراد از سن ۱۶ سالگی تا بیشتر از ۴۰ سال هم می توانند مدلینگ کنند .

آفیش در مدلینگ چیست؟

از آنجایی که آفیش کلمه ای لاکچری به نظر می آید،بسیاری از افرادی که قصد دارند مدلینگ را آموزش بدهند و یا خودشان را به عنوان مدل بین المللی جا می زنند،از این کلمه استفاده می کنند تا بتوانند به کار خودشان نوعی ارزش افزوده اضافه کنند.

کلمه مدلینگ در عرصه مدلینگ جایگاه خاصی ندارد و می تواند تنها به عنوان یک لفظ استفاده شود.

آفیش چطور به مدلینگ بسط پیدا می کند؟

در واقع حداقل یک بار کلمه آفیش به گوشتان خورده است.این کلمه را در بازیگری، خوانندگی و به خصوص در پزشکی بسیار استفاده می شود.

اما اگر بخواهیم آن را به مدلینگ بسط بدهیم می توانیم این کلمه را اینطور معنی کنیم: اگر مدل هستید، آفیش بودن یعنی اینکه شما در دسترس باشید و یا در تیم مدلینگ حضور داشته باشید. در واقع به طور مثال شما می توانید در عکاسی مدلینگ آفیش داشته باشید به این معنا که در آن حضور داشته باشید.

از طرف دیگر از آفیش به معنای دستمزد برای یک مدل هم در ایران استفاده می شود به این صورت که عکاس  از شما می پرسد که برای شوت شما چقدر آفیش تان می باشد . 

اصطلاح آفیش در مدلینگ بیشتر از هر چیز دیگری به دستمزد مدلها اشاره دارد چراکه این اصطلاح در مدلینگ بسیار رایج است به طور مثال فلان مدل آفیش بسیار بالایی برای عکاسی می گیرد .

2-مدل های عکس ادیتوریال – Editorial print model

این دسته شامل مدل هایی می شود که عکس آنها روی جلد مجلات معتبر مثل Vogue و Elle و GQ و … چاپ می شود و یا از آنها برای بنرها و کمپینگ های تبلیغاتی بزرگ استفاده می شود .

ویژگی های مدل شدن در این دسته تقریبا همان ویژگی هاب مدلینگ های فشن هست که در بالا اشاره کردم با این تفاوت که در این دسته فوتوجنیک بودن از هر چیز دیگری اهمیت بیشتر دارد !‌ افرادی که فوتوجنیک هستن ( خوش عکس هستند )‌ و ویژگی های خاص بودن که در مدلینگ های فشن است را دارند می توانند در این دسته بسیار موفق باشند !‌

معیار قد در مدل های ادیتپریال اهمیتی ندارد و هر مدلی با هر قدی می تواند تو این زمینه کار کند .

3-مدل های عکاسی تجاری – commercial Print

این دسته کاربرد و در آمد بسیاری نسبت به بقیه دسته ها دارد چرا که شامل رنج مختلفی از جمله تبلیغات بیلبورد ٫ چاپ روی محصولات ٫ مجله های تجاری ٫ بنر های درون مغازه ها و … می شود .

برای افرادی که ویژگی های خاص مدل های های فشن را نداردند این زمینه بسیار مناسب هاست ! چرا که در واقعیت ٫ برند های مختلف چه پوشاک و لباس و چه محصولات دیگر که شامل هر چیزی از جمله ماشین ٫ کاغذ دیواری ٫ روغن زیتون و … می تواند باشد ٫ به دنبال استفاده از مدل ها با صورت و ویژگی مدل های های فشن نیستند !‌

آنها به افرادی آراسته ٫ جذاب و زیبا نیاز دارند تا مردم بتوانند با آنها بهتر ارتباط برقرار کنند تا ارائه بهتر و در نهایت فروش بهتر محصول شان را داشته باشند .

در تمام کشور های در حال توصعه و یا توصعه یافته این زمینه مدلینگ٫ بیشترین خاستار را دارد .

4-کاتالوگ مدلینگ ها – catalog modeling

تمام شرکت ها در دنیا برای محصولات جدید خود٫ بروشور و کاتالوگ هایی را تولید می کنند ( چه به صورت آنلاین و یا چه چاپی ) تا ویژگی و جزییات محصولات جدید شان را به مشتری ارائه دهند . و این شغل مدل هایی است که در کار مدلینگ کاتالوگ می کنند تا این محصولات و ویژگی هایش را به بهترین وجه نشان دهند .

این زمینه هم بسیار نیاز مند به مدل هست و دامنه گسترده تری از افراد می توانند در این زمینه . در خیلی موارد مدل ها با قد های کوتاه تر از استانداردی که در بالا گقتم ٫‌می توانند در این زمینه کار کنند و در آمد بسیار خوبی از این راه کسب کنند .

5-گلامر مدلینگ – Glamour modeling

این زمینه از مدلینگ بیشتر روی بار جنسی و شهوانی مدل ها تاکید دارد ! مدل های جذاب ٫ اقوا و تحریک کننده و ….

از رنج کاری این دسته می توانم به مدل های لباس های زیر ٫ بیکینی و لباس شنا ویا مدل های آرتیستیک و نیمه عکس های هنری نیمه برهنه و یا کاملا برهنه برای تبلیغات جواهر و یا مجله های هنری استفاده می شود اشاره کنم .

ویژگی بسیار مهم این دسته از مدل ها علاوه بر بدن فیت و جذاب ٫ داشتن اعتماد به نفس بسیار بالا است ! چرا که هر کسی احساس راحتی برای گرفتن عکس های که در این شاخه گرفته می شود ندارد !‌

ملاک قد اصلا در این زمینه اهمیت ندارد .

اما کسانی که به این زمینه علاقه دارند باید بسیار بسیار مراقب باشند !‌ چرا که دستمزد مدل های این زمینه بسیار بالا هست و افرادر غیر معتبر زیادی از این موضوع برای سوء استفاده از پسرها و دختر های جوان و تازه کار ٫ استفاده می کنند و با وعده و وعید های الکی آن ها را به راه کج می کشند و مشکلات زیادی برایشان ایجاد می کنند که بعدا در یک پست دیگه مفصل توضیح می دهم .

پیشنهاد من این است که اگه تازه کارید ٫ از طریق عامل ( ایجنسی ) معتبر اقدام به گرفتن این جور پروژه ها کنید .

6-مدل اعضای بدن – Body parts modeling

ممکنه که هیچ وقت به ذهنتان نرسیده باشد که می شود فقط برای استفاده از بخشی از بدنتان در یک عکس شما را بوک ( استخدام ) کنند و در قبالش پول هم دریافت کنید !!

درسته !

این هم یک زمینه از فعالیت مدل ها هست . که رایج ترین آن استفاده از دست ٫ مو سر ٫‌ پا ٫ لب و چشم ها برای تبلیغ محصولی خاص استفاده می شود ! مثلا تبلیغ رژ لب ! واکس مو ….

در این موارد ممکن است به جز آن قسمت مورد نظر ٫ از مدل چیز دیگری معلوم نباشد !

آخرین تجربه شخصی من در این زمینه مال سال ۲۰۱۸ برای کالکشن جدید کفش های Puma بود که از پای من ( قسمت زانو به پایین ) تو پوز های مختلف استفاده کردن (‌دویدن ٫ بستن بند و… ).

7-مدل های تبلیغات تلویزیونی – TVC

این زمینه یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که ویژگی های مدل های های فشن را ندارند ! تغریبا هر فردی با هر سن و قد و وزنی می تواند تو این زمینه کار کند و در اصل این زمینه بیشتر به بازیگری تمایل دارد تا مدلینگ !

چون تنها نیاز آن داشتن حداقل مهارت های بازیگری است !

اما این را اینجا آوردم چون که شرکت ها الویت انتخاب شان را اول روی مدل ها قرار می دهند و اگر آن نقش و کاراکتری که می خواهند را پیدا نکنند به سراق افراد دیگر می روند !

8-مدل های شبکه های اجتماعی – influencer models

این یه واقعیت غیر قابل انکار است که شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام گسترش و محبوبیت بسیاری پیدا کرده است و برند ها و شرکت ها به این موضوع و اهمیت آن در فروش محصولات شان آشنا هستند و می دانند افراد با فالوور های بالا چه تاثیر با ارزشی روی این شبکه ها دارند .

اینفلوئنسر ها در شبکه اجتماعی افرادی هستند که یا جذاب اند یا استایل و تیپ خاص دارند ویا حتی می توانند کار های عجیب و بامزه انجام دهند ٫یا حتی آدم های احمق و خز و …

اما مدل های شبکه های اجتماعی (‌مدل های اینستاگرامی ) آن دسته از این افراد هستند که به واسطه تیپ و یا استایل خود٫ نوع پوششان ٫ داشتن تتو و یا پیرسینگ ٫ و یا بدن جذاب و … در آن شبکه اجتماعی معروف شد اند .

این دسته از مدل ها کاملا با مدل های دنیای واقعی تفاوت دارند ولی چون می توانید از این راه هم کسب درآمد داشته باشید بد ندونستم که به آن اشاره کنم . چرا که شرکت ها به این افراد در ازای تبلیغ محصول شان به آنها پبشنهاد خدمات و یا پول می کنند ….

بعدا در یک ویدیو تجربه خودم و با یکی از این مدل های اینساگرامی تعریف می کنم که چه طور حتی اولین و ابتدایی ترین پز های عکاسی را هم بلد نبود !

دسته بندی های دیگری هم در زمینه مدلینگ وجود دارد مثل مدل های پلاس ساز٫ مدل های ریل لایف و…. اما چون این دسته بندی ها بازار کار محدود تری دارد به آنها اشاره نمی کنم .

9-فیتنس مدلینگ ها

اما در مورد فیتنس مدلیگ دوست دارم در یک پست جداگانه به آن اشاره کنم چون که دنیای آن کاملا از دنیای فشن مدلینگ و مد جدا هست و نیازمندی ها و شرایط خاص خودش را دارد .

اگه به مباحث فیتنس ٫ رژیم های لاغری مدلینگ و فیتنس مدلینگ ٫ تغذیه در مدلینگ و مراقبت های پوستی و کلی برای مدل ها ویا حتی مباحث مدلینگ و مد و فشن علاقه دارید لطفا به من اطلاع بدین ( از طریق اینستاگرام ویا یوتیوب ) تا در آن موضوع ها بیشتر مطلب از تجربیات شخصی خودم قرار بدم

اگر هم هر گونه سوال شخصی داشتید به من در اینستاگرام پیغام بدین ٫ من شخصا به همه پیام هام جواب می دم .

شرایط مدلینگ در ایران

در حال حاضر مدلینگ در ایران جزء پولسازترین رشته های صنعت زیبایی می باشد. با پر رنگتر شدن اهمیت زیبایی و سبک زندگی استاندارد، مدل ها امروزه در ایران بسیار پر کار هستند.

در حال حاضر برندهای مطرحی مانند هاکوپیان همواره به دنبال مدل های خانم و آقایی هستند تا از طریق به کار گرفتن آن ها، محصولات خودشان را بهتر و بیشتر به فروش برسانند و بیشتر برند شوند.

بنابراین مدلینگ در ایران با سرعت فوق العاده ای در حال رشد است و مدل های ایرانی مطرح در کشور ما بسیار فعال می باشند.

مدل های ایرانی به جز پلن های درآمدی به صورت مستقیم، از طریق شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام یا یوتیوب و یا آموزش این حرفه، درآمد های جانبی فوق العاده ای دارند.

مدلینگ صورت

بسیاری از مدل های زن و مرد وجود دارند که به دلیل وجود استاندارد های مدلینگ در صورتشان، مدلینگ صورت یا چهره هستند.

این افراد غالبا صورت های استخوانی، خشک با فک های برجسته هستند که صورتشان از درصد چربی کمتری برخوردار است.

اکثر کارفرمایان یا آژانس های مدلینگ که به دنبال جذب مدل هستند، مدل هایی را برای عکاسی یا کت واک انتخاب می کنند که صورت های مدلینگی دارند و یا مدلینگ چهره هستند.

برای آنکه راجع به این موضوع بیشتر بدانید، می توانید مقاله مدلینگ صورت چیست را مطالعه کنید.

مدلینگ کودک در ایران

بسیاری از شرکت های تولید لباس، ساخت تیزر های تبلیغاتی و فروشگاه های اینترنتی، به واسطه نوع خاصی از کارشان به کودکانی با صورت های استاندارد برای مدل شدن می باشند.

اگر سری به تبلیغات تلویزیون ایران و یا حتی خارج از ایران بزنید، مشاهده می کنید که کودکانی وجود دارند که در بسیاری از پروژه های تبلیغاتی برای برندی خاص، به عنوان مدل همکاری می کنند.

حتی در بسیاری از خیابان ها و معابر بیلبورد های تبلیغاتی وجود دارد که در آن ها از کودکان به عنوان مدل استفاده شده است.

آینده مدلینگ کودک در ایران نیز بسیار آینده درخشانی است و نوعی سرمایه گذاری برای آینده یک کودک می باشد.مدلینگ های کودک در زمان فعالیت خود شاید به اندازه یک مدل مرد یا زن بالغ و یا بیشتر از آن ها در آمد دارند!

مدلینگ در کشور های خارجی

در فضای اینترنت بسیاری از افراد وجود دارند که واژه “مدلینگ در کانادا” ، “مدلینگ در چین” و یا “مدلینگ در استانبول ترکیه” را جستجو می کنند.

این افراد به قصد مهاجرت به کشور های خارجی این واژه ها را جستجو می کنند و می بایست از شرایط مهاجرت تا پیدا کردن یک آژانس مدلینگ معتبر را از صفر تا صد بدانند.

اگر شما هم جزء این افراد هستید، می توانید مقاله شرایط مدلینگ در خارج از کشور را بخوانید.

مدلینگ با حجاب

حجاب اسلامی جزء اعتقادات و قوانین کشور عزیزمان می باشد.بسیاری از خانم های با حجاب وجود دارند که می خواهند بدانند که آیا می توانند با حجاب و یا محدودیت پوشش مدل شوند؟

این دسته از خانم ها باید بدانند که هیچ محدودیتی در دنیای مدلینگ وجود ندارد و آن ها می توانند برای کمپانی های تولید چادر، مقنعه و … فعالیت کنند.

برای این دسته از خانم های مدل، مقاله مدلینگ با محدودیت پوشش را در نظر گرفته ایم.

 

رژیم غذایی مدل ها

خب همانطور که می دانید، مدل ها سایز های استاندارد بدنی دارند و می بایست از نظر شرایط بدنی کاملا استاندارد باشند.

اکثر مدل های استخدامی در کمپانی های بزرگ بدن های خشک و زیبا و خوش فرمی دارند و این به دلیل رژیم غذایی + ورزش است.

برای مشرف شدن به رژیم های غذایی یک مدل، باید جوانب مختلفی از این حوزه را مطالعه کنید تا در ذهنتان تثبیت شود و یک ساختار ثابت برای رژیم غذایی خود در نظر داشته باشید.

برای این منظور می توانید مقالات دسته بندی رژیم و تغذیه مدل ها را مطالعه نمایید.

 

خبر خوب برای تمام افرادی که علاقه به رشته مدلینگ دارند

خبر خوب برای علاقه مندان به مدلینگ این است که در حقیقت مدلینگ زمینه و شاخه های بسیار مختلف و متفاوتی دارد و در صنعت مد و مدلینگ جا برای افراد با ویژگی های مختلف وجود دارد ! یعنی صنعت مدلینگ نیار به افرادی حتی با قد کوتاه ٫ چاق ٫ ویا با ویژگی های دیگر هم دارد .

زمینه کاری یک مدل می تواند از کتواک (‌راه رفتن بر روی رمپ های فشن شو ) در میلان ایتالیا و فرانسه تا نقش آفرینی در پس زمینه یک تبلیغ تلویزیونی باشد .

فقط مهم این هست که شما به صورت مناسب و واقعی گرانه٫‌زمینه ای رو برای خود انتخاب کنید که با معیار و ویژگی ها شما مطابقت دارد

فراموش نکنید که همیشه و برای هر کاری استثناء هایی وجود دارد!

به همین منظور و برای کمک کردن به شفاف شدن فیلد ها و زمینه های کاری که شما می توانید به عنوان مدل فعالیت کنید ٫‌لیستی از به روز ترین و پر نیاز ترین دسته بندی های مدلینگ را براتون آماده کردم.

50 دیدگاه دربارهٔ «مدلینگ | همه چیز درباره مدل شدن + انواع دسته بندی ها |مدل آکادمی»

  1. سلام فیس ایده ال و استاندارد دارم و قد ۱۶۷ و۱۶ سالمه اندام مناسب و استاندارد مدلینگ رو دارم چند باری هم برای اینکار اقدام کردم و شرکت کردم اما به طور رسمی جایی شروع به کار نکردم
    میخواستم شرایط رو بدونم

    1. درود بر شما دوست عزیز برای آگاهی از شرایط مدلینگ پیشنهاد می کنیم ویدیوهای امین قسمتی در یوتیوب را ببینید ایشان با بیش از 500 ویدیو درخصوص هرچه که مربوط به حرفه مدلینگ است را به زبان فارسی توضیح داده اند.

  2. سلام وقتتون بخیر
    هم اندام خوبی دارم هم قیافم خوب
    قدمم ۱۶۹ ¹⁴سالمه
    میخاستم درباره شرکت دخترها داخل مدلینگ رو بدونم

    1. درود بر شما پیشنهاد می کنیم فرم فراخوان جذب مدل در این سایت را تکمیل کنید تا شرایط شما را بررسی نمائیم.

    1. درود بر شما خانم ابراهیمی پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از شرایط حرفه مدلینگ ویدیو های امین قسمتی در یوتیوب را ببینید شما از همین سن هم میتوانید شروع کنید.

  3. سلام من یه پسر۷ماهه دارم دوست دارم مدلینگ بشه ولیمیخوام ازکودکی شروع به کارکنه ممنون میشم راهنماییم کنیدکه بایدبه کجا مراجعه کنم وچطورتماس بگیرم لطفاجوابموبدین

    1. درود برشما خوب است که ازاکنون به فکر آینده فرزندتان هستید شما می توانید اطلاعات لازم را درخصوص حرفه مدلینگ با ملاحظه ویدیو های امین قسمتی در یوتیوب به دست آورید ضمنن با مراجعه به سایت Modelacademy.ir امین قسمتی از مقاله ها و مطالب آن بهره مند شوید.

    1. درود بر شما خانم مبینا جوهری پیشنهاد می کنیم فرم فراخوان جذب مدل سایت Modelacademy.ir امین قسمتی را تکمیل نمائید تا از شرایط خود برای مدل شدن آگاه گردید.

    1. درود بر شما آقای عرفان پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از شرایط خود برای مدل شدن فرم فراخوان جذب مدل سایت Modelacademy.ir امین قسمتی را تکمیل نمائید.

  4. سلام من دخترم و قدم ۱۷۶ خیلی دوست دارم مدل بشم ولی بخاطر قدم که یک دفعه بلند شد استریچ مارک دارم آیا این خیلی مهمه یعنی نباید مدل های خانم این مشکل رو داشته باشن یا نه؟

    1. درود بر شما ، خیر مهم نیست استریچ مارک در خانم ها شایع است شما می توانید اطلاعات خود را از طریق تکمیل کردن فرم فراخوان جذب مدل در همین سایت برای ما ارسال نمائید.

  5. سلام من ۱۹ سالمه و خب وزن سایز مدلینگ دارم ولی قدم ۱۶۰ عه میخواستم ببینم من میتونم ب عنوان مدل کار کنم یا ن

  6. سلام. من شرایط برای مدل پسر رو دارم برای فشن مدلینگ. از اطرافیان هم گفتن پتانسیل و زمینشو دارم. ولی نمیدونم از کجا شرو کنم. میشه لطفا راهنمایی کنید؟

  7. سلام
    ممنون از اطلاعات كاملتون
    براى اموزش ديدن مادلينگ از كجا بايد شروع كرد، اموزشگاه يا مدرسه خاصى هست؟

  8. سلام.کسی ک بخاد تحت ساپورت شما قرار بگیره،اگه قدش ۱۶۲ باشه اوکیه یا قبول نمیکنین؟
    )خودم دوس دارم تو commercial printفعالیت داشته باشم یاeditorial print model.
    ولی من همچیم اوکیه فقط قدمه ک ۱۶۲ به.

    1. salam, na baraie kaar too zamine fashion modling ghabool nemikonim chon ma bar asaseestaandaard haie jahani faaliat darim …
      dar zamine haie TVC daakhele iran mitoonand ke faaliat konid, ke ma dar in zamine ham faalim ama na be tamarkoze Fashion va kharej az iran

      1. سلام خسته نباشید من ۲۰ سالمه و۱۷۰قدمه میخوام تو بخش فتو مدل و استریت استایل فعالیت داشته باشم ولی خب نمیدونم از کجا و چجوری شروع کنم آیا شما فعالیتی تو این ضمینه دارید یا خیر و اگه دارین فراخوانی برای جذب مدل در این حوضه دارید یا خیر ؟

        1. درود آقای هومن یوسفی شما می توانید در بخش جذب فراخوان مدل سایت فرم را تکمیل نمائید تا شرایط شما را بررسی کنیم.

    1. سلام وقت بخیر.لطف کنید جامعتر مقاله رو بخونید.مدلینگ صورت به صورت کلی یعنی شما صورتی داشته باشید که درصد چربیش پایین باشه (اصطلاحا خشک باشه) و فکتون برجسته باشه و خطوط جدا کننده ای داشته باشه.

  9. سلام! راجع به مدلینگ در کشور های کانادا و ترکیه و چین کم توضیح دادید! لطفا بیشترش کنید من میخوام مهاجرت کنم و مدل هستم نمی دونم چکار کنم 🙁

  10. مدلینگ توی جهان از 10 سال پیش تا الان خیلی پیشرفت کرده!!! راه هایی برای درآمد زایی براش وجود داره که اصلا نگم براتون!

    1. سلام وقت بخیر.مدلینگ زن؟؟!! کاشکی منظورتون رو بیشتر میفهمیدم! اما مدلینگ در ایران رو که تخصصی داریم روش کار می کنیم.مقالات رو دنبال کنید.

  11. سلام وقت بخیر.من خیلی شنیده بودم از اصطلاحات مدلینگ که توش میگفتن آفیش توی مدلینگ.پس موضوع اینه!

  12. مرسی اقای قسمتی!اومدم اینجا اطلاعات بدست بیارم که دیدم سایت هم دارید خیلیییی خوشحال شدم شما واقعا مربی خوبی هستید مرسی

    1. متشکرم از نظر ارزشمندتون خانم شیری عزیز.جناب قسمتی کامنت ها رو میخونن اما اگر میخواهید مستقیما باهاشون در ارتباط باشید، به اینستاگرامشون دایرکت بدید.متشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درآمد مدلینگ

درآمد شغل مدلینگ

یکی از سوالاتی که زمینه مدلینگ زیاد پرسیده می شود ، درباره درآمد این شغل است . حداقل درآمد شغل مدلینگ چقدر است ؟ یک

آیا قند میوه برای شما مضر است

فریب قند میوه هارا نخورید

قند موجود در میوه از فروکتوز که قند طبیعی موجود در میوه ها و سبزیجات است به دست می آید. در مقابل، قندهای فرآوری شده اغلب از شربت ذرت یا شکر نیشکر تهیه می شوند و می توانند حاوی شیرین کننده های مصنوعی باشند.