ورود / عضویت

برنامه 5 مرحله ای برای کاهش وزن و خوش اندام شدن

کاهش وزن یک کار یکباره نیست. این فرآیند مستمر تصمیم گیری سالم و داشتن یک سبک زندگی سالم است. راه های زیادی برای کاهش وزن وجود دارد، اما مهم ترین چیز این است که بهترین کار را برای شما پیدا کنید.

برنامه 5 مرحله ای زیر می تواند به عنوان یک دستورالعمل برای کمک به شما برای شروع سفر خود به سمت سلامتی و تناسب اندام بهتر استفاده شود.

1. اهداف خود را مشخص کنید، انگیزه پیدا کنید: چرا می خواهید وزن کم کنید

اگر به دنبال انگیزه ای برای کاهش وزن هستید، این مقاله برای شما مناسب است.

اولین قدم برای ایجاد انگیزه، تعیین هدف است. هنگامی که هدفی در ذهن دارید، شروع و ادامه مسیر آسان تر خواهد بود

کاهش وزن می تواند دشوار و گاهی دلسرد کننده باشد، . راه های زیادی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند انگیزه خود را حفظ کنید و به اهداف خود برسید. .

اگر اطلاعات بیشتری در مورد نحوه تعیین اهداف یا یافتن انگیزه می خواهید، به خواندن ادامه دهید!

“بهترین راه برای با انگیزه ماندن این است که رویکردی کل نگر داشته باشید. شما باید اهدافی را تعیین کنید و سپس آنها را به اهداف کوچکتر تقسیم کنید که قابل دستیابی تر هستند.”

2. محدودیت های خود را بشناسید، یک واقعیت بسازید

همه ما به نوعی محدود هستیم، اما این بدان معنا نیست که نمی توانیم موفق باشیم. نکته کلیدی این است که بدانیم محدودیت های ما چیست و سپس برای دور زدن آنها برنامه ریزی کنیم.

اولین قدم شناسایی محدودیت هایی است که بیشترین اهمیت را دارند. ممکن است زمان، پول یا دانش باشد. هر چه که باشد، این به شما کمک می کند تا روی چیزهای درست تمرکز کنید.

تفاوت فیتنس و بدن سازی در چیست؟

در مرحله بعد، ما باید برنامه ای برای چگونگی دور زدن این محدودیت ها ایجاد کنیم. این می تواند به سادگی واگذاری وظایف یا درخواست کمک از دیگران در شبکه شما باشد. یا می تواند شامل راه حل های پیچیده تری مانند برون سپاری وظایف یا سرمایه گذاری در سرمایه گذاری های مرتبط با دانش مانند دوره ها و کتاب ها باشد.

رژیم غذایی

3. بهترین رژیم غذایی را برای خود بیابید (و به آن پایبند باشید):

بهترین رژیم غذایی برای شما رژیمی است که بتوانید به آن پایبند باشید.

بسیاری از رژیم‌های غذایی وجود دارند که ادعا می‌کنند بهترین هستند، اما اگر نتوانید آنها را حفظ کنید، مهم نیست که کدام یک بهترین است.

اگر به دنبال رژیمی هستید که با سبک زندگی و ترجیحات شما مطابقت داشته باشد، این مقاله نکاتی را در مورد چگونگی پیدا کردن بهترین رژیم غذایی برای خود ارائه می دهد.

هنگامی که به دنبال بهترین رژیم غذایی هستید، مهم است که عوامل مختلفی مانند متابولیسم، ترجیحات غذایی، سطح فعالیت و موارد دیگر را در نظر بگیرید. این عوامل تعیین می کنند که کدام رژیم برای شما بهتر عمل می کند.

باور غلط در رابطه با خوردن برنج برای شام

4. تغییرات کوچکی ایجاد کنید تا سریعتر به نتیجه برسید

ایده پشت چالش این است که تغییرات کوچکی در رژیم غذایی و سبک زندگی خود ایجاد کنید، مانند حذف یک نوشابه در روز، یا رفتن از پله ها به جای آسانسور.

ما می دانیم که برنامه های غذایی با تغییرات کوچک پایدارتر از برنامه هایی هستند که نیاز به بازنگری کامل دارند. . افراد اغلب می‌خواهند روی یک رژیم غذایی خاص تمرکز کنند، ما معتقدیم که به افراد کمک می کنیم تا رفتارهای سالم و الگوهای غذایی متناسب با بودجه، سبک زندگی و برنامه غذایی خود را پیدا کنند.

5. خودتان را پاسخگو و در مسیر درست نگه دارید

بسیاری از افراد با کاهش وزن دست و پنجه نرم می کنند. انجام آن کار آسانی نیست و اغلب سخت است که انگیزه خود را حفظ کنید. نکات زیر می تواند به شما کمک کند در مسیر خود بمانید و مسئولیت پذیر باشید.

1) دوست یا یکی از اعضای خانواده را پیدا کنید که رفیق کاهش وزن شما باشد. نسبت به یکدیگر متعهد شوید که یکدیگر را مسئول پیشرفت و اهدافتان می‌دانند.

2) اهداف کاهش وزن خود را یادداشت کنید، برنامه ریزی کنید که چه چیزی می خواهید به دست آورید، و آن را با شخص دیگری به اشتراک بگذارید تا آنها بتوانند اهمیت حفظ در مسیر را به شما یادآوری کنند.

3) برنامه‌ریزی کنید که چه وعده‌های غذایی سالمی برای هفته پیش رو می‌خورید تا در زمان ناهار یا شام هیچ غافلگیری یا وسوسه‌ای وجود نداشته باشد

4 دیدگاه دربارهٔ «برنامه 5 مرحله ای برای کاهش وزن و خوش اندام شدن»

  1. وقتی که غذا (فست فود ،انواع شیرینی و…)یکی از تفریحات محسوب میشه و حس لذت و خوشی میده بهت .چطوری میشه کنترلش کرد و به برنامه غذایی سالم رسید ؟

    1. درود بر شما پیشنهاد می کنیم دفعات فست فود خوردن در رستوران های بیرون را کم کنید و به جای آن همان فست فود را در منزل با کالری کمتر تهیه کنید تا به مرور شیوه غذا خوردنتان تغییر کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا قند میوه برای شما مضر است

فریب قند میوه هارا نخورید

قند موجود در میوه از فروکتوز که قند طبیعی موجود در میوه ها و سبزیجات است به دست می آید. در مقابل، قندهای فرآوری شده اغلب از شربت ذرت یا شکر نیشکر تهیه می شوند و می توانند حاوی شیرین کننده های مصنوعی باشند.

ورزش مناسب مدلینگ چیست؟

ورزش مناسب مدلینگ

چه ورزشی برای مدلینگ باید انجام دهیم ؟ هر ورزشی که دوست دارید و مورد علاقه شما است! ایا ورزش رزمی به درد کار مدلینگ