ورود / عضویت

اشتباه بزرگ علاقه مندان به مدلینگ

بدنسازی مدلینگ

فایل ویدیوای این مقاله را در کانال یوتیوب ما می توانیم مشاهده کنید

در این ویدیو تفاوت مدل با اینفلونسر ، بلگر، فیتنس مدل، و… برسی می‌کنیم و شرایط بدنی و فیزیکی‌ای که یک مدل باید داشته باشد تا بتوان کار مدلینگ را آغاز کرد را توضیح میدم

ما روزانهٔ پیغام‌های زیادی از علاقه مندان به مدلینگ و صنعت مد و فشن  دریافت می‌کنیم، اما متاسفانه اکثر افراد شناخت کامل و درستی از دسته بندی‌های موجود در صنعت مدلینگ ندارند.

افرادی هستند که علاقه به فشن مدلینگ دارند ولی بجای این که در مسیر درست شروع به فعالیت کنند تا بتوانند به عنوان یک مدل فشن شناخت بشوند، در مسیری اشتباه قدم برمیدارند و زمان و انرژیِ خود را هدر میدهند.

یکی از این اشتباهات که اکثر علاقه مندان به مدلینگ انجام میدهند، این تصور هست که برای مدل شدن حتما باید سالها باشگاه بدنسازی رفت و یک بدن تراشید داشت تا بتوانند کار مدلینگ خود را آغاز کرد.

غافل از این که شروع کار مدلینگ نیاز به بدنسازی ندارد ! 

یعنی این که لزوما نباید باشگاه بدنسازی بروید تا مدل بشین. مدل‌ها باید بدن‌های متناسب زیبا، بدون چربی داشته باشند.

اما این به این معنی نیست که فقط و فقط با باشگاه بدنسازی رفتن میتونید تایپ بدن یک مدل را بدست بیارید .

هر ورزشی که منجر به خوش فرم شدن شما بشود مثل زومبا، بالرین ، کراسفیت، دو ، جودو ،….  را میتوانید انجام دهید .

از سوال‌های که دوستان از من در اینستگرم پیج شخصی‌ام میپرسند متوجه این قضیه شدم، که به اشتباه فکر میکنند که کسانی که توی شبکه‌های مجازی مثل اینستاگرام، بدنسازی کار میکنند و بدن‌های زیبا دارند چه خانوم و چه آقا، این‌ها مدل هستند ( بهتر بگم فشن مدل )

این مسئله باعث گمراهیه خیلی‌ها شده، و آنها را در مسیر اشتباهی قرار داد !

یکی دیگه از دلایل این ترزفکر اشتباه میتونه بخاطر افرادی باشه که داخل ایران به عنوان مدل معروف هستند و دارای بدن‌های عضلانی ا‌ند !

دوستان علاقمند به مدلینگ !

بشما حق میدم، که تشخیص این افراد از مدل‌ها براتن سخت باشد، و این بخاطر کم بوده اطلاعات درست، و رفرنس‌های معتبر برای مدل‌ها است!

ما در این مقاله “ مدلینگ چه دسته بندی هایی دارد و ویژگی هر کدام چیست؟ ” یک نگاه کلی به دست بندی مدل‌ها و ویژگی هر دست انداخته ایم.

یک مدل در صنعت فشن و مد بودن با بلاگر بودن فرق داره.

بطور مثال، خانوم ملیحه بیتی ( معروف به صدف بیوتی ) یکی از بلگر‌های موفق در زمینه آرایش‌ای و بهداشتی هستند نه یک مدل !

فشن مدل با اینفلونکر فرق داره

نمونه‌ای از اینفلونکر موفق می‌تونم به خانوم دنیا جهنبخت اشاره کنم، ایشون هیچ کدوم از معیار‌های یک مدل فشن را ندارند اما در زمینه کاریه خودشان که اینفوینسر هست بسیار موفق هستند

مدل با قهرمان بدنسازی و فیتنس فرق داره

 

جرمی بندیا از نمونه‌های یک قهرمان بدنسازی هست که در شبکه‌های مجازی مثل اینستگرم از شهرت بالأی برخوردار است اما یک مدل نیست

16 دیدگاه دربارهٔ «اشتباه بزرگ علاقه مندان به مدلینگ»

  1. خیلی ممنون. عالی بود, ولی خوب بدنسازی قطعا شانس موفقیت در مدلینگ رو بالا میبره درسته؟

    و فکر میکنم برای مدلینگ باید فیتنس بود نه بدنساز قدرتی درسته؟

  2. بلاگر یعنی کسی که در یک موضوع خاص زندگیشو به فضای مجازی میاره.مثلا من بلاگر قهوه دیدم! یه دخترس که فقط از قهوه خوردنش ویدئو میزاره ولی مدل کسیه که لباس اینا تن میکنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *