ورود / عضویت

راه های در آمد زایی از مدلینگ در ایران

مدلینگ یک رشته بسیار پر طرفدار مخصوصا در این سالها بین جوان هاست . شما دوست دارید در این رشته کار انجام بدید و از اونجایی که مورد علاقتونه ، ازش بتونید کسب در آمد هم بکنید ! همه کارهایی که شما بخواید برای کسب در آمد انتخاب کنید ، هرچقدر هم که دوستش داشته باشید سختی های خودش رو داره . مدلینگ هم از این قانون مستثنا نیست و همونطور که میتونه یه کار جذاب برای شما باشه ؛ همونقدر هم براتون سختی داره و باید سعی کنید از پس اون بر بیاید . اما شمایی که در ایران ساکن هستید و میخواین بدونید چجوری میتونید از مدلینگ در کشور ایران کسب در آمد کنید ؛ ما اینجاییم که شمارو در این مورد راهنمایی کنیم . سایت مدل آکادمی کاملا سعی میکنه که تا جایی که میتونه این آموزش ها و اطلاعات رو بصورت کاملا رایگان در اختیار شما بگذاره پس تا آخر این مطلب همراه ما باشید تا هرچی که راجب این موضوع هست رو بفهمید . در اول باید بگیم که تمام این رشته هایی که در ایران میتونید ازش کسب درآمد کنید ، به یکسری زمینه های مختلف تقسیم میشن ! اینجا هرکدوم از این زمینه هارو بصورت کامل بهتون توضیح میدیم که ببینید قصد دارید کدوم رو برای انجام کار انتخاب کنید . اگر میخوای وارد مدلینگ بشی، بهت توصیه میکنم حتما آموزش های مدلینگ رو در سایت مدل آکادمی شروع کنید!

1 ) در آمد مدلینگ از تبلیغات تلویزیونی

درآمد مدل های تبلیغات تلویزیون
درآمد مدل های تبلیغات تلویزیون
اولین موردی که برای کسب در آمد به اون اشاره میشه ؛ تبلیغات تلویزیونی هست ! و میتونیم بگیم یکی از پر در آمد ترین و پر مارکت ترین چیزی که شما در ایران میتونید انتخاب کنید همین تبلیغات تلویزیونیه . اگر بخوایم معادل انگلیسی این رشته رو بگیم میتونیم از TV Commercials استفاده کنیم . در خارج از کشور ایران ، افرادی که در مدلینگ و در این رشته کار میکنند از درآمد بالایی برخوردار هستند که قطعا راضیشون میکنه ! و در ایران هم همینطور هست و شما میتونید در آمد خوبی از تبلیغات تلویزیونی بدست بیارید و یکی از نکته های مثبت اون تعداد کار بالا در این زمینه هست . یه مطلب جالب راجب تبلیغات تلیویزیونی اینه که در این تبلیغات استانداردی برای مدل ها وجود نخواهد داشت . برای مثال در این کار کسی از شما نمیپرسه که قدتون ، وزنتون ، سنتون و … چقدره و محدودیتی وجود نداره و هرکس که بخواد میتونه در این زمینه کار انجام بده . در ایران ، برای انجام اینکار موسسه هایی هستند که ارتباط مستقیمی با صدا و سیما دارند ! و همینطور هم شرکت هایی وجود داره که تبلیغات تلویزیونی انجام میده و از همونجا هم مدل رو به سمت خودش جذب میکنه . حالا شما از این دو طریق میتونید برای کار تبلیغات تلویزیونی اقدام کنید . و ببینید که چقدر در این کار خوب هستید و آیا اون رو میپسندید یا خیر !
مقاله ای که به دردتون میخوره : درآمد مدلینگ چقدر است؟

2 ) درآمد مدلینگ در وبسایت های فروش لباس

درآمد مدل های فروشگاه لباس
درآمد مدل های فروشگاه لباس
این گزینه از درآمد های مدل ، یک گزینه خوب اما نه به اندازه ی تبلیغات تلویزیونی به حساب میاد ! محدودیت های این رشته از کار به مراتب از تبلیغات تلیویزیونی بیشتره . یعنی قد شما ، استایل بدنی شما ، اینکه چقدر بلدید پز یا ژست عکاسی بگیرید و در کارتون حرفه ای هستید برای وبسایت ها مهمه . در کشور ایران ، عکاسی و کار در این رشته نسبت به بقیه کشور ها و استاندارد های بقیه کشورها یکم متفاوت تر میشه ! تعداد کار در این زمینه تقریبا بالاست یعنی شما ممکنه که درآمدتون از تبلیغات تلویزیونی کمتر باشه اما تعداد کارتون بسیار بالاتر از اون هست . در خارج از کشور اگر بخوایم به معادل انگلیسی براتون توضیح بدیم ، به اینجور کارها ایکامرس ، آنلاین شات و رفرنس گفته میشه و درآمد اصلی که مدل ها بدست میارن از همین کارها میباشد . تعداد عکسهایی که در روز میگیرید احتمالا میتونم بهتون بگم که بیشتر از 30 لباس میتونه باشه اما خب نسبت به سایت متفاوت هستند . عکاسی های کاتالوگی ، بنر و … تعدادشون خیلی بیشتر هست اما خب قطعا وقتی تعداد زیاده هرکار درآمد کمتری داره ! اما این کار یک فرصت و شانس برای مدل هایی هست که تازه کارشون رو شروع کردند و هنوز اونقدر مهارتی به دست نیاوردند . به دلیل اینکه مدل های پیشرفته و حرفه ای تر هیچ وقت کارهای کاتالوگی و یا وبسایت هارو انجام نمیدن و اینطور کارها معمولا برای افراد تازه کار بهتره .

3 ) درآمد عکاسی برای برند های معروف

درآمد مدل های برند های معروف
درآمد مدل های برند های معروف
این مورد ، عکاسی برای کاتالوگ هاشون ، بیلبورد و بنر های برند های معروف محسوب میشه . در این کار رقابت خیلی سخت تری وجود داره و برعکس کارهای قبلی تعداد کارها کمتر هستند و سخت تر ! مدل های حرفه ای تر و پیشرفته تر که کارهای وبسایتی همونطور که گفتم انجام نمیدن ؛ به سمت برند های معروف کشیده میشن . بعضی از برند ها ، اصلا از مدل ها استفاده نمیکنند و فکر میکنند که اگر از بازیگرها ، خواننده ها و سلبریتی های معروف استفاده کنند بهتر خواهد بود . برای مثال در ایران چندبار دیدیم که محمد رضا گلزار ، آزاده صمدی ، امیرحسین آرمان و … هستند که بسیار میتونیم مثال بزنیم . اینجور عکاسی ها عکاسی کمپین نام گذاری میشن که برند از اینجور افراد معروف برای کارش استفاده میکنه ! اما خب خیلی از مدل هایی که کارشون هم در این زمینه خوب هست قطعا کار انجام میدن . در این کار یک مدل میتونه کارهای متفاوت زیادی انجام بده برای مثال کاتالوگ ها ، عکس های چاپی در مغازه ها و … و اینجور عکاسی ها مدل هارو بیشتر جذب میکنه . افراد مدل تازه کار در این پروژه ها شانس کمتری به نسبت دارند و اکثرا افراد معروف و مدل های معروف تر در این پروژه ها دیده میشن .
مقاله ای که به دردتون میخوره: پر درآمد ترین رشته در مدلینگ چیست؟

4 ) درآمد مدل بوتیک های لباس

درآمد مدل های بوتیک لباس
درآمد مدل های بوتیک لباس
غیر از برند های معروف ، ما یک سری شاپ ها و مغازه هایی داریم که کارهای کاتالوگ و عکاسیشون رو خودشون انجام میدن ! و حتما داخل اینستاگرام و شبکه های اجتماعی مشاهده کردید که برای آنلاین شاپ ها افرادی مدل میشن و عکاسی لباس ها با اونها انجام میشه . اینجور شاپ و مغازه ها هم به مدل های خوب و استانداردی نیاز دارند که کارهاشون رو انجام بده . و یا حالا اون عکسهارو چاپ بکنند یا روی وبسایت و اینستاگرام قرار بدند و … همه و همه اینها با یک مدل خوب انجام میشه . درآمدی که میشه از اینجور کارها بدست آورد خب قطعا از برند های معروف تر خیلی کمتر هست اما خب ویژگی های مثبتی هم داره ! و اونم اینه که مدل هایی که کارهای زیادی انجام ندادند و هنوز اونقدر سابقه کاری ندارند در اینجور پروژه و کارها میتونند بسیار پیشرفت بکنند و یاد بگیرند . از یک طرف دیگه اینجور مغازه و شاپ ها تعداد بسیار بالایی دارند و شما به سادگی اگر استاندارد های اون رو داشته باشید میتونید به زودی یکی از اونهارو انتخاب کنید . و در هر شهر و شهرستانی هم که زندگی کنید ؛ اگر استایل یک مدل رو داشته باشید میتونید سریع کارتون رو شروع کنید . اگر یک مدل تازه کار سعی بکنه که در اینجور کارها خودش رو خوب نشون بده قطعا میتونه پیشرفت خوبی داشته باشه و کم کم یک مدل معروف شناخته بشه !

5 ) درآمد اینفلوئنسر ها

درآمد اینفلوئنسر مدل ها
درآمد اینفلوئنسر مدل ها
اینجا نیاز هست که یک سری توضیحات رو به شما بدیم که اصلا دنیای مدلینگ رو با اینفلوئنسر ها ها اشتباه نگیرید . کار این دوتا کاملا کارهای متفاوت باهمدیگه هست و ربطی به همدیگر ندارند . ممکن هست که ما فردی رو ببینیم که هم در شاخه ی مدلینگ و هم در اینفلوئنسری مشغول کار هست و این بخاطر معروف بودنه که در شبکه های اجتماعی هم مشغول هستند . و میتونیم بگیم که هر اینفلوئنسری قطعا مدل نیست اما میتونیم افراد مستثنا رو هم مشاهده کنیم . پس سعی کنید هیچ وقت این دوتا شاخه رو باهمدیگه در نظر نگیرید چون هرکدوم دنیا کار متفاوت خودشون رو دارند . اما راجب این موضوع هم توضیحاتی میدیم به دلیل اینکه اینفلوئنسری هم برای افرادی که به عکاسی علاقه دارند کار مناسبی هست . اگر فردی هستید که به زمینه ی مدلینگ علاقه دارید و دوست دارید در اون کار انجام بدید اما معیار ها و استاندارد هاتون با اون همخونی نداره ؛ میتونید رشته ی اینفلوئنسری رو انتخاب کنید . برای اینکار باید سعی کنید در شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام ، افرادی رو جذب خودتون بکنید و و مخاطب هاتون بالا باشند ! حالا برای اینفلوئنسری میتونید در هر زمینه ای فعالیت بکنید . از اونجایی که خودتون هم قطعا در شبکه اینستاگرام هستید ، مطمئنا افرادی رو دیدید که در این زمینه فعالیت دارند برای مثال ممکنه عرفان علی رضایی رو بشناسید . اما در زمینه و اینفلوئنسری که فعالیت داره اصلا ربطی به قضیه مدلینگ و دنیای فشن نداره و هیچ ارتباطی پیدا نمیکنه و در انجام کارهای کمدی مهارت زیاده داره ! افراد دیگه ای هم هستند که در زمینه اینفلوئنسری کار میکنند اما خب برخلاف ایشون ممکنه در هر زمینه ای حتی لباس و عکسهای لباس فعالیت میکنند . اما بازهم به شما میگیم که این موضوع هیچ ربطی به مدلینگ نداره ! این موضوع ، کار خوبیه برای افرادی که دوست دارند در کشور خودشون ایران درآمدی از این علاقه و عکاسی در بیارند . به شرطی که محتوای جذاب و جالب با کیفیت رو به اشتراک بگذارند و مخاطب هاشون رو به تدریج زیاد بکنند . زمانی که مخاطب های بالاتری بدست بیارید برند های مختلف و معروف تر بهتون پیشنهاد کار خواهند داد و هرچقدر معروف تر باشید کارتون هم بیشتر خواهد بود .

6 ) انجام کار مدلینگ در خارج از ایران

این آخرین موضوع یکی از موضوعاتیه که سایت مدل آکادمی خودشون دارند این رو برگزار و راه اندازی میکنند . برای اطلاع بیشتر می تونید مقاله شرایط مدلینگ خارج از ایران رو مطالعه کنید. این حرکت یه حرکت جدیدی هست که سایت مدل آکادمی افراد هنرجو و کسانی که دوست دارند در این زمینه فعالیت کنند رو جذب میکنه ! و اجازه میده این افراد بدون پرداختن هزینه های بالا و هنگفت در خارج از کشور فعالیت کنند . افرادی که در این زمینه استعداد دارند و از استاندارد ها برخوردار هستند از طریق سایت مدل آکادمی ، یوتیوب امین قسمتی بصورت کاملا رایگان اطلاعات رو کسب بکنند . در قسمت فراخوان مدل اطلاعات خودشون رو وارد کنند و تیم سایم مدل آکادمی توانایی اون مدل رو بررسی میکنند و شناسایی میکنند که این مدل میتونه در خارج از کشور فعالیت کنه یا خیر. بعد از اون شما میتونید آموزش ببینید و سایت مدل آکادمی خودش با اجنسی های اینترنشنال هماهنگ میشه و شمارو به خارج از کشور میرسونه ! و حالا باتوجه به شرایطی که شما دارید که میتونید از کشور خارج بشید یا خیر همه و همه اونها برای شما بررسی میشه و مدل آکادمی یکجور اسپانسر برای شما خواهد شد . امیدوارم اطلاعاتی که میخواستید رو حتما به دست آورده باشید و سایت ما براتون مفید واقع شده باشه !:)

2 دیدگاه دربارهٔ «راه های در آمد زایی از مدلینگ در ایران»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مدلینگ در ایتالیا

مدلینگ در ایتالیا

سلام! اینجا مدل آکادمی هست و این مقاله راجع به شرایط مدلینگ در کشور ایتالیا برای علاقه مندان یا مدل هایی که قصد مهاجرت به

عمل زیبایی در مدلینگ

عمل زیبایی در مدلینگ

این ویدیو درباره جراحی های زیبای مانند عمل بینی ٫ زاویه دار کردن فک ٫ لیفت و … در مدلینگ هست !

۸ سلاح رایج در مدلینگ

8 اصطلاح رایج در مدلینگ

بسیاری از افرادی که میخواهند در حوزه مدلینگ فعال باشند، هنوز اصطلاحات رایج در دنیای مدلینگ را نمی دانند.مگر می شود فوتبالیستی نداند که آفساید

چهره مناسب مدلینگ

چهره مناسب برای مدلینگ

چهره  برای مدلینگ در اولویت اول قرار ندارد ! در ایران خیلی ها هستند که خیلی زیبا ، قشنگ و ترو تمیز هستند که کار

عکاسی های تجاری در مدلینگ

عکاسی های تجاری در مدلینگ

در این مقاله به بحث عکاسی های کامرشیال و نحوه به کار گیری آن در مدلینگ خواهیم پرداخت. همچنین بررسی خواهیم کرد که درآمد مدل