ورود / عضویت

آیا وسائل زاویه دار کردن فک برای خوش فرم کردن صورت مناسب است؟

وسائل زاویه دار کردن صورت
[et_pb_section][et_pb_row][et_pb_column type=”4_4″][et_pb_text]

افرادی در فضای اینستاگرام اقدام به فروش دستگاه هایی می کنند با این ادعا که با استفاده از این دستگا ها می توانید فک خودتان را بدون عمل جراحی زاویه دار کنید! آیا این دستگاه ها می توانند کمک کننده باشند، پاسخ این سوال را در ادامه از زبان امین قسمتی خواهید شنید.

راهکارها و متد ها و وسائل زیادی برای انجام این کار پیشنهاد می شود اما قبل از پرداختن به آن ها، باید این موضوعاتی را حتما بدانید که بدون دانستن آن ها، به هیچ وجه نمی توانید به زاویه سازی فک و مدلینگ چهره دست بیابید!

مقدمه: ماهیچه های اصلی صورت برای زاویه سازی آن

دو ماهیچه مهم در صورت وجود دارد که تقویت آن باعث تغییر فرم صورت خواهد شد.این ماهیچه ها بزرگ هستند و کار اصلی آن ها بالا و پایین بردن فک است.ماهیچه های درونی و بیرونی بسیاری در صورت وجود دارد اما برای زاویه دار کردن فک نیاز است که این دو ماهیچه بزرگ در وحله اول تقویت شوند.

در نظر داشته باشید زمانی را که در حال جویدن آدامس هستید، در این حالت این دو ماهیچه درگیر هستند و به طور کلی هر عملی که بتواند باعث بالا و پایین شدن فک و تکرار آن عمل شود، این ماهیچه ها را تقویت می کند. بنابراین این عمل می تواند جویدن آدامس باشد، گاز زدن و جویدن یک سیب سفت و یا استفاده از وسائل کمک کننده باشد.

ماهیچه های اصلی فک برای زاویه سازی صورت

وسائل زاویه سازی فک دقیقا چکار می کنند؟

این وسائل اگر به صورت استاندارد تولید بشوند، می بایست کاری کنند که عضلاتی که درباره آن توضیح دادیم را درگیر بکنند.مکانیزم علملکرد این وسائل مانند “جلوبازو زدن” می ماند.کار ماهیچه های جلوبازو جا به جایی ساعد می باشد.پس بنابراین وقتی یک هالتر با وزن سنگین را بلند می کنید و ورزش جلوبازو را انجام می دهید، طبیعی است که ساعد سخت تر جا به جا می شود پس عضلات جلوبازو می بایست قوی تر و یا بزرگتر شوند و در واقع رشد کنند.

بنابراین وقتی با استفاده از این وسائل عمل جویدن مدام تکرار می شود و در عین حال جویدن نیاز به انرژی بیشتری نسبت به قبل دارد، طبیعی است که عضلات مهم برای زاویه فک بیشتر رشد خواهند کرد و بزرگتر خواهند شد.اگر جسم سختی را بجویید، مانند این است که با هالتر با وزنه سنگین تر در حال ورزش کردن هستید.

شاید این مطلب به دردتان بخورد !

تاثیر جا فلکس ها بر فک
تاثیر جا فلکس ها بر فک

آیا وسائل زاویه دار کردن فک به تازگی تولید شده اند؟

خیر! این وسائل مدت هاست که در خارج از کشور به تولید و فروش می رسد.پس ادعای کسانی را که می گویند خودشان این دستگاه را برای اولین بار اختراع کردند را نپذیرید.

شاید شما هم مطلب زیر را بپسندید!

آیا استفاده از وسائل تقویت کننده ماهیچه های فک برای من نتیجه می دهد؟

این وسائل تنها زمانی کمک کننده می باشد که درصد چربی بدنتان کم باشد.اما بیایید این موضوع را کاملا بررسی کنیم.

بعد از زاویه سازی فک، آیا به پوستتان فکر کرده اید؟ آیا می دانید نیاز به درمان دارد یا نه؟!

1-مهمترین چیز برای یک فک به سبک مدل ها داشتن این است که…

ژنتیک خوبی داشته باشید! بدون در نظر گرفتن ماهیچه های صورت، استخوانی در قسمت فک شما وجود دارد.بعضی از افراد به صورت ذاتی و ژنتیکی استخوان فک خوب و خوش فرمی دارند که پهن، بزرگ و خوش فرم است.این ژنتیک خوب آن اشخاص را می رساند که خواه ناخواه خوب از آب در آمده است!!!

اما کسانی که استخوان فک خوبی ندارند، راه حل هایی مانند جراحی فک، تزریق فیلر و …وجود دارد.

2-درصد چربی پایین بدن

خانم ها و آقایانی که بدن چرب و صورت تپلی دارند، هر کاری هم انجام بدهند بازهم نمی توانند صورت مدلینگی داشته باشند! به طور مثال جرمی بوندیا یک قهرمان بدنسازی است.در تصاویر مربوط به این ورزشکار متوجه می شوید که در زمانی که بدن چرب است، صورت به هیچ وجه نمی تواند زاویه دار و خوش فرم باشد.اما در عوض زمانی که جرمی بوندیا برای مسابقات آماده می شود و بدنش درصد چربی بسیار کمی دارد، می بینید چقدر حالت صورت او زیبا و خوش فرم بنظر می رسد!

اگر ژنتیک خوبی نداشته باشم، می توانم با ورزش فکم را زاویه دار کنم؟

بعضا افرادی را می بینیم که از نظر ژنتیکی فک خوبی ندارند و فکشان بسیار کوچک است.اما عکس هایی را ارسال می کنند و از ما درباره زاویه دار شدن فکشان سوال می پرسند!

بعد از بررسی عکس های این عزیزان متوجه می شویم که مثلا 10 کیلو گرم اضافه وزن دارند ! متاسفانه در این وضعیت کاری برایشان نمی توان انجام داد! در واقع شخص می بایست در قدم اول 10 کیلوگرم وزن کم کند تا بتواند بفهمد صورتش چقدر استخوانی یا چقدر عضلانی است، بعد از این مرحله است که می توان راهکار هایی و ورزش هایی برای خوش فرم تر شدن فک و بهتر شدن آن ارائه کرد.

اگر شما فک بسیار کوچکی دارید و حتما می خواهید صورت مدلینگی داشته باشید، می توانید کمی واقع بینانه به موضوع نگاه کنید و به یک پزکش خوب برای تزریق فیلر و یا جراحی فک مراجعه کنید.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

9 دیدگاه دربارهٔ «آیا وسائل زاویه دار کردن فک برای خوش فرم کردن صورت مناسب است؟»

  1. سلام روز بخیر،من بدنم چرب هست و الان مدنیه که رژیم هستم و دستگاه زاویه سازی در سه مدل خریدم،بنطرتون اول بدنمو خشک کنم بعد از دستگاه استفاده کنم یا در زمان رژیم هم میتونم استفاده کنم؟
    سوال دوم اینه که بدن چقدر باید خشک باشه ما که در حد جرمی بوندا نمی‌تونیم خشک باشیم

    1. درود بر شما آقای حسین سپیانی شما می توانید هم زمان استفاده نمائید در این زمینه در ویدیوهای یوتیوب امین قسمتی توضیحات کامل و جامعی داده شده است که می توانید از آنها بهره مند شوید.

    1. سلام دوست عزیز.در این خصوص جناب قسمتی پس های زیادی در یوتیوب بارگذاری کردند! میتونید برید داخل یوتیوب و کلمه “امین قسمتی” رو جستجو بکنید و جواب مورد نظرتون رو بگیرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *