ورود / عضویت

10 بهترین مدل های مرد خارجی

بهترین مدل های مرد خارجی

بسیاری از افراد طی پیام هایی که به ما می دهند، از ما می خواهند تا در مسیر مدل شدن به آن ها کمک کنیم ! برای رسیدن به جایگاه بهترین، اولین کار این است که شما بدانید که برجسته ترین افراد در مسیر شما چه شکلی هستند؟ چه رفتاری داشته اند؟ چقدر سن دارند و در کل چطور به این جایگاه دست یافته اند؟!

این موضوع را در نظر داشته باشید که مدلینگ مانند موسیقی و سبک های مختلف آن است ! همانطور که در موسیقی سبک های مختلفی از جمله پاپ، رپ و سنتی وجود دارد، در صنعت مدلینگ هم سبک های مختلفی برای کار کردن وجود دارد و شما باید بدانید که به کدام سبک علاقه بیشتری دارید؟

1-zhengyang zhang

با قد 187 سانتی متر و 25 ساله و جوان! مدل چینی که به خاطر ساختار صورتش معروف است چرا که به نوعی چهره ای دو جنسه دارد (به این منظور که هم شبیه آقایان و هم تا حدی شبیه به خانم هاست).

ایشان از سال 2015 شروع به فعالیت در صحنه مدلینگ کرده است و در چین به عنوان یک رقصنده بسیار حرفه ای که بالغ بر 10 سال می رقصیده ، زندگی کرده است.این موضوع باعث شده بدن ژن یانگ ژان بسیار انعطاف پذیر باشد و خیلی راحت بتواند برای عکاسی پوز بگیرد!

zhengyang zhang

2-da chan jin

مدل چینی با قد 187 سانتی متر و سن 27 سال.ایشان از یک برنامه تلویزیونی شناخته و دیده شد و معروف شد.

تا به حال فکر کرده اید که مدل شوید؟ از کجا می دانید قد و وزن مناسبش را دارید؟!

قد و وزن مناسب برای مدل شدن چقدر است؟ (خانم ها و آقایان)

3-finnlay davis

یک مدل بریتانیایی با قد 190 و سن 22 ! فینلی رزومه بسیار قوی در حوزه مدلینگ داشته و دارد و با مجله های مطرحی همچون وگ (Vogue) و برند هایی مانند گوچی تجربه همکاری داشته است.

4-fernando cabral

مدل سیاه پوست 37 ساله با قد 189 سانتی متر از کشور گینه و بزرگ شده کشور پرتقال است.فرناندو یک برادر بزرگتر به اسم آرماندو دارد که هر دو آن ها در سال 2010 از طریق یک آژانس مدلینگ کشف شده اند.فرناندو با برند های مختلف و مطرحی مانند H&M و Tom Ford و Boss فعالیت داشته است.

میخوای مدل شی؟ اولین قدم رو همین حالا بردار!

برای مدل شدن از کجا باید شروع کرد؟!

فرناندو به خاطر پوست خیلی تیره و گونه های برجسته اش بسیار معروف است.ایشان درآمد و دستمزد بالایی نیز دریافت می نماید.

fernando cabral

5-Erik van gils

قد این مدل هلندی 191 سانتی متر است و 24 ساله است.ایشان یک مصاحبه انجام داده اند که طی آن می گویند که از هیچ محصول مراقبتی برای پوست و مو استفاده نمی کنند مگر اینکه رد حین کار مجبور باشند! این اقدام اریک سر و صدای زیادی به پا کرده بود چرا که همه مدل ها به شدت مراقب پوست و موی خود هستند.

Erik van gils

6-alpha dia

مدل سیاه پوست با قد 187 سانتی متر و سن 28 سال. جالب است بدانید آلفا را وقتی در یک بار در آلمان در حال کار کردن بوده، یک عکاس کشف کرده و سپس به عرصه مدلینگ وارد شده است! شخصیت آلفا شخصیتی رو راست است و در مصاحبه هایش به نژاد پرستی آلمانی ها اشاره کرده و به همین دلیل سر و صدای زیادی به پا کرده است.

تا به حال به عکس های مدل ها دقت کرده اید؟ آیا همه آن ها قد بلند هستند؟!

چکار کنیم در عکس ها قد بلند بیفتیم؟

alpha dia

7-lucky blue smith

با قد 192 سانتی متر و سن 21 سال مدل، بازیگر و موسیقیدان است.پدر لاکی موسیقیدان و مادراو مدل بوده به همین واسطه ایشان در 10 سالگی دیده شد و تا 12 سالگی فعالیتی در صحنه مدلینگ نداشت و 12 سالگی اولین تجربه مدلینگ خود را داشت.لاکی 3 خواهر دارد که آن ها نیز مانند خود لاکی مدل هستند.

لاکی در سال 2015 در مجله teen vogue و در کاور این مجله دیده شد.

lucky blue smith

8-jordan barrett

23 سال سن با قد 188 سانتی متر از استرالیا.در سال 2016 جردن مدل سال شده .جردن در سن 14 سالگی از طریق آژانس amg کشف شده و از همان سن شروع به کار کرده است.

یک مدل ورزش ها و حرکات بدنسازی خاص مدلینگ را انجام می دهد.به صفحه زیر بروید و ببینید مدل ها چه ورزشی انجام می دهند؟!

ورزش مناسب مدلینگ چیست؟

jordan barrett

9-nathan westling

فقط 23 سال سن و 178 سانتی متر قد مدل تغییر جنسیت داده معروف است.این مدل سال 2010 شروع به کار کرده اما چندان موفق نشده تا اینکه رنگ موهای خود را به قرمز تغییر داده و بعد از آن در حوزه مدلینگ بسیار دیده شد.

nathan westling

آیا یک خانم هستید و علاقه دارید مدل شوید اما از لحاظ پوشش محدودیت دارید؟ شما هم می توانید مدل شوید فقط کافیست مقاله زیر را بخوانید!

مدلینگ خانم ها با محدودیت پوشش

10-alton mason

مدل سیاه پوست 22 ساله با قد 187 سانتی متر! در سال 2020 آلتون مدل سال بوده.آلتون شهروند آمریکا است و پدر وی یک بسکتبالیست حرفه ای می باشد.آلتون زمانی که به کلاس های رقاصی می رفت از طریق یکی از مربیان رقاص دیده شد و به آژانس های مدلینگ معرفی شده است.

آلتون یکی از بهترین مدل های حال حاضر دنیا چه از نظر درآمد و چه از نظر سطح کار است.

این مقاله را بخوانید و مطمئن باشید که یک سال تجربه کسب خواهید کرد!

نحوه ورود به مدلینگ

alton mason

صنعت مدلینگ به دنبال چه کسانی است؟

این صنعت شدیدا به دنبال آدم های خاص است.بسیاری از آقایان به ما پیام می دهند و از ما می پرسند که آیا صورت من به درد مادلینگ می خورد یا نه؟ فرض کنید زن یانگ (اولین مدل معرفی شده) به خودش بگوید من چهره مردانه ای ندارم پس نمی توانم مدل شوم! اما دقیقا از همین موضوع استفاده کرده است تا زمانی که معروف شده است!

یا بطور مثال (دیویس-سومین مدل معرفی شده) قد بسیار بلندی دارد در عین حال بسیار لاغر است و با مطرح ترین برند های جهان کار کرده است.

ممکن است با دیدن فرناندو (چهارمین مدل معرفی شده) بخواهید به او کمک مالی کنید!!! با همان استخوان هایی برجسته ای که در صورت خود دارد اما این شخص دستمزد بسیار بالایی در سن 37 سالگی دارد!

6 دیدگاه دربارهٔ «10 بهترین مدل های مرد خارجی»

  1. عجیب بود! خیلی از مردای جذاب تو لیست نبودن! مثل تونی مهفود و ماریو دی وایو! معیار انتخاب این مدل ها چیه؟ آخه به نظر میان که بیبی فیس هستن!!
    من فکر میکردم مدل هایی با ریش متوسط و چهره نسبتا جدی و خشن جذاب تر هستن!!!

    1. درود بر شما دوست عزیز تونی مهفود مدل نیست بلکه اینفلونسر است لطفا مقاله مربوط به تفاوت مدل و اینفلونسر را مطالعه فرمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *