ورود / عضویت

آیا می شود قد را با پاشنه برای مدلینگ افزایش داد ؟

پاشنه در مدلینگ

در مدلینگ قد مناسب برای  اقایان  186 سانت و  برای خانم ها 170 سانت می باشد .در مقاله قد و وزن مناسب مدلینگ به این موضوع کامل پرداخته شد.

 ولی برخی از خانم ها سوال می کنند  که این 170 سانت با پاشنه کفش یا بدون پاشنه ؟ انسان ها بدون پاشنه به دنیا می آیند پس قد مورد نظر بدون پاشنه است و باید دقیق و بی هیچ تقلبی باشد  . وقتی مدل اقا بالای 186 سانت و مدل خانم که بالای 170 سانت باشد ،  مدل خانم با پوشیدن کفش پاشنه دار که هر پاشته تقریبا 10 سانت است ، قدش  به 185 یا 186  نزدیک می شود و مدل آقا نیز با پوشیدن کفش و سنی که 3 یا 4 سانت پاشنه دارد قدش به 190 سانت می رسد .

در این شرایط که مدل آقا و خانم از نظر قد با یکدیگر تناسب دارند همه موارد از نظر لباس و  . . .  درست  می باشد .

 مدل آقایی که قدش حدود 180 و 179 است قد کوتاه به نظر می رسد ، و یک مدل خانم که قدش 175 – 176 باشد با پوشیدن کفش پاشنه دار قدش به 185 – 186 می رسد و از قد آقا در عکس می گذرد که این خوب نیست .

مطالب بیشتری بخوانید : چطور در عکس ها بلند قدتر بیفتیم؟

راه کار هایی برای این کار وجود دارد به طور مثال در آوردن پاشنه کفش خانم یا گذاشتن وسیله ای به زیر پای مدل آقا که به قد مدل خانم  برسد . اما کسی برای خودش دردسر درست نمی کند ، این همه مدل  قد بلند وجود دارد چرا باید سختی بکشند برای کسی که ابعاد بدنیش درست نیست و طبیعاتا کسی را انتخاب می کنند که ابعاد بدنی مناسب و درست داشته باشد .

ولی این نکته در خانم ها متفاوت است . خانمی که با پاشنه به 175 می رسد در کنار مدل آقایی که 186 سانت است بایستد خیلی اختلاف وجود دارد و این اصلا جالب نیست .

دلیل دیگری که از مدل های قد بلند استفاده می شود این است که لباس ها در این سایز ها وجود دارد .

و خیلی دلایل دیگری هم وجود دارد . تعریف اندازه بدنی یعنی در مواقعی که لخت هستید بدون پاشنه و بدون لباس دیگری چقدر است .

2 دیدگاه دربارهٔ «آیا می شود قد را با پاشنه برای مدلینگ افزایش داد ؟»

  1. وقت بخیر ارادتمندم
    بنده 18 سالمه قدم ۱۸۲ وزنم کمه و لاغرم و جدا از قد همه شرایط که برای مدلینگ گفتید دارم آیا حتما باید قد برای مدلینگ بالای ۱۸۵ باشه ؟ ینی ممکنه با اصلاح پوسچر بدنی که باعث صاف شدن و خوش فرمی بدن میشه به مدلینگ راه پیدا کرد

    1. درود بر شما آقای نیما بله امکانش هست پیشنهاد می کنیم شما فرم فراخوان جذب مدل در سایت Modelacademy.ir امین قسنتی را تکمیل نمائید تا از شرایط خود برای مدل شدن آگاه شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *