ورود / عضویت

عمل زیبایی در مدلینگ

عمل زیبایی در مدلینگ

[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.4.6″][et_pb_row _builder_version=”4.4.6″][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.4.6″][et_pb_text _builder_version=”4.4.6″]

باور‌های غلط در صنعت مد و فشن بسیار زیاد هست.یکی از این باور ها این است که افرادی که عمل زیبایی داشته باشند، نمی توانند در حوزه مد و فشن کار مدلینگ انجام بدهند.

اما حقیقت چیز دیگری هست ! 

دنیای مد و فشن، همواره به دنبال مدل هایی با استایل و ویژگی‌های ظاهری خاص و جذاب میباشد.  رقابت در عرصهٔ مدلینگ بسیار دشوار هست.

به جرات میتوان گفت که تمام مدل‌ها برای اینکه بتوانند بهترین خودشان باشند، از علم و دانش روز دنیا در زمینه  زیبایی و مراقبت‌های پوست و مو همواره بهر می برند تا خودشان را در بالاترین سطح ممکن حفظ کنند.

پس حتا تصور این که هیچ مدل یا سلبریتی‌ ای از دانش پزشک‌های زیبایی بهره نمیبرند یک تفکر کهنه و بدور از حقیقت است.

با یک جست جو در بین مدل‌ها و یا افراد مشهور و مقایسه عکس‌های قبل و بعدشان، براحتی خواهین دید که عمل‌های زیبائی تاثیر بسیار زیادی در پیشرفت این مدلها و سلبریتی‌ها داشت است.

بطور مثال خانوم بلا حدید یکی از مدل‌های بسیار موفق در دنیای مد و فشن هست که با یک نگاه به عکس گذشته و حال ایشون خواهین دید که عمل‌های زیبایی متعددی انجام داد ا‌ند و با این حال در راس دنیای مدلینگ مشغول به کار هستند.

آیا به علاقه مندان رشته مدلینگ، انجام عمل زیبایی پیشنهاد می شود؟

این مورد با توجه به ناهنجاری فرد هنرجو باید بررسی شود.از طرفی انجام عمل های زیبایی ریسک های بالایی دارد.

 همچنین ممکن است انتظاری که از عمل جراحی دارید، برطرف نگردد و به طور عامیانه آنچیزی که دوست دارید از آب در نیاید!

 به همین منظور پیشنهاد امین قسمتی این است که نوع ناهنجاری در فرد دانشجو می بایست بررسی شود و نهایتا به این موضوع ختم شود که آیا عمل زیبایی برای یک مدل ارزش ریسک کردن را داراست یا خیر!

فرق روش های عمل جراحی با اصلاح صورت

بسیاری از افراد عادی و حتی مدل ها فرق عمل های زیبایی و اصلاح صورت را نمی دانند.ممکن است دانشجوی مدلینگ ناهنجاری در صورت خود داشته باشد که با اصلاح صورت به صورت طبیعی و بدون جراحی قابل حل باشد.

در این صورت نیازی به عمل های زیبایی تهاجمی نیست!

عمل زیبایی برای یک مدل توصیه میشه؟

این مورد کاملا بستگی به نوع فرم صورت هنرجو دارد.هنرجو باید این مورد را در نظر داشته باشد که برخی از عمل های جراحی مانند عمل بینی ممکن است باعث دفرمه شدن صورت شود و این مورد قابل برگشت نیز نخواهد بود!

در صورتی که همان هنرجو مثلا می تواند قوز بینی خود را با فیلر ها و پر کننده های پوستی اصطلاح نماید و در صورتی که ساختار صورت وی به هم ریخت، بلافاصله با تزریق آنزیم اثر آن را از بین ببرد.

تمام اشخاص معروف روش های کلینیکی را امتحان می کنند!

تقریبا 90% اشخاص معروف مثل دیوید بکهام و بازیگران و مدل های ایرانی و خارجی مانند کایلی جنر از روش های زیبایی استفاده می کنند تا صورتی زیبا، جذاب و خاص داشته باشند.

این مورد ارتباط مستقیمی با جلوه کاری این اشخاص دارد و امری کاملا طبیعی و عرف به حساب می آید.

 

[/et_pb_text][et_pb_image src=”https://modelacademy.ir/wp-content/uploads/2020/05/bella-hadid-before-and-after-plastic-surgery-smaller.jpg” alt=”بلا حدید قبل و بعد از عمل زیبایی” title_text=”بلا حدید قبل و بعد از عمل زیبایی” _builder_version=”4.4.6″][/et_pb_image][et_pb_text _builder_version=”4.4.6″ custom_margin=”51px|||||”]

عمل‌های زیبایی فقط مختص به خانوم‌ها نیست، بلکه در آقایان حتا افرادی که در عرصهٔ مدلینگ فعالیت ندارند برای بهبود زیبائی خود از علم پزشکان زیبایی بهره میگیرند، به طور مثال به دو عکس زیر که از کریستیانو رونالدو اسطورهٔ فوتبال دقت کنید.

[/et_pb_text][et_pb_image src=”https://modelacademy.ir/wp-content/uploads/2020/05/cristiano-.jpeg” alt=”کریستیانو رونالدو قبل و بعد از عمل زیبایی” title_text=”کریستیانو رونالدو قبل و بعد از عمل زیبایی” _builder_version=”4.4.6″ custom_margin=”40px||62px|||”][/et_pb_image][et_pb_text _builder_version=”4.4.6″ custom_padding=”1px|||||”]

پس در پاسخ به این سوال  که آیا کسانی که عمل زیبایی انجام داد ا‌ند میتوانند مدلینگ کنند ؟

باید بگوییم بله ، یک آژانس مدلینگ هیچ کاری به گذشتهٔ مدل ها  و یا این که چه کار‌های برای بهبود زیبایی صورت و بدن خود کرده اند٫ ندارند.

زمانی که یک مدل به آژانس مدلینگ مراجعه می‌کند و میخواهید قرار داد ببندد، آژانس‌های مدلینگ، به ظاهر و ویژگی‌های آن لحظه ی مدل اهمیت میدهند و فقط برایشان سوابق کاری و پورتفولیو آن مدل  اهمیت دارد!

اگه مدل بتوانید نظر مسأد آن آژانس مدلینگ را جلب کند، ایجنسی ( آژانس مدلینگ ) با آن مدل قرار داد خواهد بست و همکاریشان از آن لحظه به بعد با هم آغاز میشود، چه عمل زیبائی داشته باشد و چه نداشته باشد.

پس این نکته را هم همیشه در نظر بگیرید که زمانی که میخواهید به یک آژانس مدلینگ مراجعه کنید باید در بهترین حالت خودتان حضور پیدا کنید چون فرصت یک بار اتفاق میافتد .

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]

24 دیدگاه دربارهٔ «عمل زیبایی در مدلینگ»

  1. سلام
    برای مدلینگ خب قالباً باید اندام خوبی داشته باشی
    الان همه مدل ها همه شون کمر باریک و کناره های ران شون پُر خب مشخص این عمل
    ولی من می خوام بپرسم چه عملی انجام میدن؟

    1. درود بر شما اتفاقا برخلاف تصور شما عامل ژنتیک نقش اصلی را در این زمینه دارد و معمولا مدل ها دارای ژنتیک خوبی هستند.

    1. درود بر شما جهت آگاهی از شرایط خود برای مدل شدن می توانید اطلاعات لازم را از طریق تکمیل فرم فراخوان جذب مدل درهمین سایت برای ما ارسال نمائید.

  2. من میخوام زاویه سازی صورت و چونه کنم و برا مدلینگ برم استانبول بنظرتون میتونم مدلشم چون میگن ک فیس نچرال رو زودتر بر میدارن

  3. سلام وقتتون بخیر من 3ساله دارم اماده میشم برای مدلینگ الان تو بهترین وضعیت بدنی و فیس هستم نچرال هم هستم فقط الان میخوام راهنماییم بفرمایید از کجا شروع کنم یا چه کار باید بکنم

  4. سارا علیزاده

    سلام من خودم مدلم و به نظرم عمل زیبایی بهترین راه برای مدل شدنه! اصن نباشه شما نمیتونی مدل بشی! چون مدلینگ یعنی زیبایی مگه چند درصد از آدما فیس طبیعی دارند؟ خود آقای قسمتی هم موهاشو کاشته!

  5. بالاخره میتونیم با عمل زیبایی یا نه؟ بعد یه سوال دیگه! آقای قسمتی چطوری میشه شما رو در آغوش کشید؟ :))))))

  6. بوتاکس و اینا رو که همه میزنن! مهم طبیعی بودنه به نظر من مدل باید طبیعی باشه لای این همه آدم عملی (عمل زیبایی منظورمه نسخ نشید)!

  7. سلام من بینیم عمل شده، همه میگن مدل ها باید نچرال فیس باشن.خیلی هم مدلینگ دوست دارم.یعنی نمیدونم دوست دارم یا نه فقط اینکه روی استیج بهم توجه بشه ارضام میکنه.بنظرتون چیکار کنم؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *